Det er den beste måten å skape, kommunisere og samarbeide på. Kjente verktøy; færre distraksjoner; mer tid til å få ting til å skje.
Google Workspace e-post
pris per postboks
kr 47,85 per måned når du fornyer
Betalingsvilkår
Planene skal være forhåndsbetalt, ikke delt opp i avdrag. Beløpet som presenteres representerer produktets totale pris delt på antall måneder planen din vil være aktiv.
Benytt deg av nye administratorkontroller, ingen annonser og dine egne personlige profesjonelle adresser. Bytt @gmail.com med sales@examples.com.
Start nå keyboard_arrow_rightMøt trygt med teamet ditt fra hvor som helst ved å bruke premium videokonferanser bygget på Googles robuste infrastruktur.
Start nå keyboard_arrow_rightSamarbeid om filer i sanntid, sett opp møter med noen få klikk, og få frister og kalendervarsler. Google Workspace sentraliserer alle verktøy du trenger for å være produktive.
Start nå keyboard_arrow_rightGmails maskinlæringsmodeller blokkerer 99,9% av nettsøppel-, phishing- og malware-trusler som dukker opp i innboksen din, noe som gjør Google Workspace trygt og sikkert.
Start nå keyboard_arrow_rightFinn svar på ofte stilte spørsmål om Google Workspace
Google Workspace (tidligere G Suite) er en samling skybaserte produktivitets- og samarbeidsverktøy utviklet av Google. Og den kommer med en tilpasset e-postadresse for bedriften din. Det er alt du trenger for å få gjort noe, nå på ett sted.
G Suite har blitt omdøpt til Google Workspace for å gjenspeile plattformens visjon om å tilby deg en integrert opplevelse på tvers av flere kommunikasjons- og samarbeidsverktøy. Imidlertid er de fleste funksjonene og programmene i G Suite de samme.
Du vil få en Gmail koblet sammen med bedriftens e-postadresse og andre kjente verktøy (Kalender, Meet, Chat, Disk, Dokumenter, Regneark, Presentasjoner, Skjemaer, Nettsteder og mer), alt bygget med pålitelig Google-sikkerhet og den beste teknologien.
Velg den foreslåtte pakken på vårt pristavle over. Etter å ha lagt til handlekurven og fullført ditt kjøp, blir du omdirigert til hPanel. Her vil du kunne ta kontroll over Google Workspace-kontoen din.
Enten du nettopp starter din egen bedrift eller allerede er en liten virksomhet, er Google Workspace klar til å dekke dine behov, inkludert sikkerhetsverktøy, overholdelsesfunksjoner og flere alternativer for lagring i sky.
I denne BedriftStarts-pakken får du 30GB lagringsplass og et lignende sett med verktøy som i dyrere Bedrift-Standard. Sannsynligvis den største ulempen sammenlignet med Standard er at møtene dine vil tillate opptil 100 deltakere, ingen støyreduksjon, og du kan ikke ta dem opp. Hvis du trenger disse funksjonene, kan vi råde å gå direkte til Google.